.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداري از300واحدصنعتي تا پايان سال در مازندران
رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اعلام اين كه طي سال‌هاي 84 - 85 حدود 106 طرح با اشتغالزايي 1805 نفر در استان به بهره برداري رسيده است، گفت: در سال 86 در بخش صنعت و معدن نيز 52 طرح با اشتغالزايي 1728 نفر به بهره‌برداري مي‌رسد.

رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اعلام اين كه طي سال‌هاي 84 - 85 حدود 106 طرح با اشتغالزايي 1805 نفر در استان به بهره برداري رسيده است، گفت: در سال 86 در بخش صنعت و معدن نيز 52 طرح با اشتغالزايي 1728 نفر به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، مهندس مهدي‌نژاد در جلسه کار گروه صنعت و معدن با اشاره به اين که مجموعه ظرفيت‌هاي استان در زمينه محيط زيست، بازرگاني و صنعت و معدن بالاست، گفت: اين مزيت‌ها مي‌تواند رشد همه جانبه‌اي را براي استان به ارمغان آورد .

وي از بهره‌برداري 300 واحد صنعتي تا پايان سال 86 در مازندران خبر داد.

مهندس مهدي‌نژاد با اشاره به روابط تجاري استان مازندران با کشورهاي آفريقاي جنوبي، يونان و انگليس گفت: اگر نگاه ما به ارتباط با اين کشورها از حالت رقيب گونه به دوستانه تغيير يابد منجر به توسعه استان خواهد شد.

به گزارش ايسنا، ولي‌الله فرزانه معاون برنامه ريزي، اداري و مالي استاندار مازندران نيز در اين جلسه گفت: طي سفر رييس‌جمهور و بر اساس مصوبه هيأت دولت، استان از مصوباتي خوبي در قسمت صنعت و معدن برخوردار شد.

وي رفع محدوديت در استقرار صنايع در استان‌هاي شمالي به ويژه استان مازندران را از دستاوردهاي مهم و اساسي سفر استاني هيأت وزيران عنوان و بيان كرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامي شاهد شکوفايي صنعتي استان خواهيم بود.

فرزانه تأکيد کرد: با توجه به ظرفيت‌هاي صنايع در استان که در کشور منحصر به فرد هستند، تحولي جدي را در صنعت و معدن استان انتظار داريم.

وي در ادامه با بيان اين که در دولت نهم، 130 ميليارد تومان اعتبار براي بازسازي و اصلاح شاليکوبي هاي کشور اختصاص يافته است، گفت: استان مازندران با دارا بودن 1250 واحد شاليکوبي، 70 ميليارد تومان از اين اعتبار را به خود اختصاص داده است.

معاون برنامه‌ريزي و اداري مالي استاندار مازندران اظهار كرد: اگر در کشور، 20 تا 30 درصد شلتوک به ضايعات برنج منجر مي‌شد، 10 تا 15 درصد آن مربوط به وضعيت شاليکوبي‌ها بوده است که با بهسازي و راه‌اندازي صنايع جديد در اين زمينه از ورود 400 هزار تن برنج به کشور جلوگيري مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.